
Οι έγγραφες καταγγελίες που έχουν γίνει από τον Φεβρουάριο και τον Μάρτιο του 2010 για τη σύμβαση 470 μεταξύ της ΕΡΓΟΣΕ και της ΑΚΤΩΡ ΑΤΕ, για το έργο «Κατασκευή Υποδομής από το 14ο έως το 25ο χιλιόμετρο, Μεγάλη Σήραγγα της Νέας Σιδηροδρομικής Γραμμής Υψηλών Ταχυτήτων Λιανοκλάδι - Δομοκός», αποτυπώνονται και τεκμηριώνονται -εκ νέου- σε 19σέλιδο υπόμνημα.
Ειδικότερα: Το μελετητικό γραφείο Μάλιου Α.Ε.-Intecsa-Inarsa S.Α., που για το συγκεκριμένο έργο συνέταξε την οριστική μελέτη σηράγγων, τα τεύχη δημοπράτησης, ενώ έχει και την ευθύνη για ειδική τεχνική επιτόπου υποστήριξη, βάσει σύμβασης που υπέγραψε το 2005 με την ΕΡΓΟΣΕ, καταγγέλλει ότι από το τέλος του 2009 μέχρι σήμερα γίνονται σημεία και τέρατα.
Εικονικές εργασίες
Σε έγγραφό τους με ημερομηνία 21 Μαρτίου 2011, τα μελετητικά γραφεία αποκαλύπτουν ότι στον ανάδοχο του έργου -ΑΚΤΩΡ- καταβλήθηκαν 37 εκατ. ευρώ για εργασίες που δεν είχε κάνει, τις οποίες όμως οι αρμόδιοι της ΕΡΓΟΣΕ βεβαίωσαν και μέτρησαν! Η ΕΡΓΟΣΕ πλήρωσε για τις εικονικές εργασίες, καθώς το έργο συγχρηματοδοτείται κατά 50% από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης και κατά 50% από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων.
Εμφάνισε λοιπόν απορροφητικότητα κοινοτικών κονδυλίων, άρα πρόοδο «μελλοντικών» έργων, η ΑΚΤΩΡ έφτιαξε τα αποτελέσματά της και το μελετητικό γραφείο ετέθη στο περιθώριο, προφανώς ως ανεπιθύμητο, επειδή εκτός των άλλων βρήκε και σωρεία παραβιάσεων της εργοληπτικής σύμβασης. (Διαβάστε περισσότερα...)
ΠΗΓΗ: ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ

0 σχόλια