Μετά την ανακοίνωση της Ισπανικής αναδόχου εταιρείας που είχε αναλάβει την ευθύνη κατασκευής του μεσαίου τμήματος της Εθνικής Οδού Ε65 Κεντρικής Ελλάδας (από Μοναστήρι Καρδίτσας έως Τρίκαλα), σύμφωνα με την οποία για οικονομικούς λόγους εξαγγέλλεται η παύση εργασιών, το κομβικό αυτό έργο για την ανάπτυξη ιδιαίτερα της Δυτικής Θεσσαλίας, βρίσκεται υπό τη «σκιά» μιας πιθανής καθυστέρησης αν όχι αναβολής. Είναι άραγε η κερδοσκοπική διάθεση των διεθνών εργολάβων που έφερε αυτή την εξέλιξη ή το Ελληνικό κράτος αποδεικνύει για μια ακόμα φορά την αναποτελεσματικότητα του;
Με πρωτοβουλία του Αντώνη Σαμαρά και της ΝΔ, άνοιξε στη χώρα μας, έστω και με χαρακτηριστική καθυστέρηση, το ζήτημα της διαχείρισης της δημόσιας ακίνητης περιουσίας. Οι πάντες μοιάζουν πλέον να συμφωνούν στην άμεση ανάγκη πρωτοβουλιών για την καλύτερη δυνατή αξιοποίηση αυτού του ανεκμετάλλευτου πλούτου, διαφέρουν όμως οι προσεγγίσεις για την επιλογή των κατάλληλων «εργαλείων» που θα προσφέρουν τη μέγιστη δυνατή απόδοση. Είναι άραγε η άμεση πώληση, η μακροχρόνια μίσθωση, η διαπραγμάτευση μέσω ειδικών ομολόγων ή ο συνδυασμός όλων των παραπάνω και σε ποια δοσολογία, η πιο αποτελεσματική λύση για την ορθότερη διαχείριση;