ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΜΑΣ - Στο πολύπλοκο διπλωματικό και ενεργειακό σκάκι της Ουκρανίας, η Ρωσία θέτει τις... βάσεις της επερχόμενης διαπραγμάτευσης. Στρατηγικός της στόχος δεν μπορεί να είναι η κοντόφθαλμη προσέγγιση του διαμελισμού. Διαβάστε το σχετικό ρεπορτάζ...
Η έδρα της ουκρανικής ακτοφυλακής στην πόλη της Σεβαστούπολης, στη χερσόνησο της Κριμαίας, πολιορκείται από περίπου 300 άνδρες οι οποίοι δηλώνουν ότι έχουν λάβει εντολή από το υπουργείο Άμυνας της Ρωσίας, σύμφωνα με ανακοίνωση που εξέδωσε η υπηρεσία συνοριοφυλακής της Ουκρανίας."Βρίσκεται σε εξέλιξη μια απόπειρα κατάληψης της έδρας της ακτοφυλακής στη Σεβαστούπολη. Όλα τα σκάφη είναι σε επιφυλακή", προστίθεται στην ανακοίνωση.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση, οι επιτιθέμενοι δήλωσαν ότι έλαβαν εντολή από τον υπουργό Άμυνας της Ρωσίας Σεργκέι Σόιγκου "να καταλάβουν αυτή τη μονάδα".
ΠΗΓΗ: ΗΜΕΡΗΣΙΑ
http://www.imerisia.gr/article.asp?catid=26511&subid=2&pubid=113230840
Της Μαριάνας Πυργιώτη
Ο Σταύρος Θεοδωράκης μάλλον αιφνιδίασε με το «Ποτάμι», το κόμμα που ίδρυσε, καλώντας στην ουσία μαζί του όλους όσοι θέλουν να μειώσουν την απόσταση ανάμεσα στον πολίτη και την πολιτική.
Οι δημοσιογράφοι μέχρι τώρα δεν έμπαιναν μπροστά σε τέτοιες κινήσεις, έμπαιναν σε ψηφοδέλτια κομμάτων ως αναγνωρίσιμοι και δημοφιλείς... Ο Σταύρος δεν είναι τηλεστάρ, είναι άνθρωπος της τηλεόρασης αλλά της ερευνητικής δημοσιογραφίας, με ανθρωποκεντρικά, κοινωνικά και πολλές φορές σοκαριστικά στην απλότητά τους θέματα. Επίσης έχει μια αφοπλιστική αμεσότητα που μεταφραζόμενη σε πολιτικό λόγο δημιουργεί μια πολύ διαφορετική «πλατφόρμα», αυτή του «κοινού νου»...
Η κεντροαριστερά όμως, στην οποία αναφέρεται ο Σταύρος, έχει ήδη περισσότερα κόμματα απ’ όσα αντέχει ο χώρος, και οι υγιείς προσωπικότητες του χώρου χάνονται ανάμεσα σε κινήσεις, ρεύματα, κόμματα κλπ. Πολιτικά το ερώτημα είναι ένα: Εκφράζει, ή για να ακριβολογούμε θα εκφράσει, το «Ποτάμι» ένα σημαντικό κοινωνικό ρεύμα ανθρώπων του χώρου που νιώθουν «άστεγοι», χωρίς δυνατότητα εκπροσώπησης που να τους ικανοποιεί;
Αυτό εν πολλοίς θα εξαρτηθεί από τα υπόλοιπα ιδρυτικά στελέχη, καθώς -μη γελιόμαστε- τα μονοπρόσωπα κόμματα δεν συγκινούν και δεν πείθουν. Οι θέσεις και το πρόγραμμα έπονται, καθώς περισσότερο ενδιαφέρει η αξιοπιστία των πολιτικών, το αν τα λόγια θα γίνουν πράξη και όχι αν τα λόγια ακούγονται ελκυστικά.
Σε κάθε περίπτωση η πολιτική «στόφα» ενός δημοσιογράφου είναι από μόνη της μια στέρεη βάση εκκίνησης για ένα εγχείρημα που φαντάζει πολύ δύσκολο και ταυτόχρονα πολύ εύκολο. Τι εννοώ; Ότι σε καιρούς κρίσης, αν πράγματι οι πολίτες μεταφράσουν σε ψήφο όλα όσα λένε στο σπίτι, στη δουλειά, στις παρέες, τότε μπορεί να συμβούν πολιτικά παράδοξες αλλαγές.
Η τύχη λοιπόν αυτού του εγχειρήματος έχει αν μη τι άλλο ενδιαφέρον, καθώς αποκλείει τους κατ’ επάγγελμα πολιτικούς και ενθαρρύνει τους πολιτικά ενεργούς πολίτες της κεντροαριστεράς.
ΠΗΓΗ: ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ
http://www.makthes.gr/news/opinions/118181/
Ο Σταύρος Θεοδωράκης μάλλον αιφνιδίασε με το «Ποτάμι», το κόμμα που ίδρυσε, καλώντας στην ουσία μαζί του όλους όσοι θέλουν να μειώσουν την απόσταση ανάμεσα στον πολίτη και την πολιτική.
Οι δημοσιογράφοι μέχρι τώρα δεν έμπαιναν μπροστά σε τέτοιες κινήσεις, έμπαιναν σε ψηφοδέλτια κομμάτων ως αναγνωρίσιμοι και δημοφιλείς... Ο Σταύρος δεν είναι τηλεστάρ, είναι άνθρωπος της τηλεόρασης αλλά της ερευνητικής δημοσιογραφίας, με ανθρωποκεντρικά, κοινωνικά και πολλές φορές σοκαριστικά στην απλότητά τους θέματα. Επίσης έχει μια αφοπλιστική αμεσότητα που μεταφραζόμενη σε πολιτικό λόγο δημιουργεί μια πολύ διαφορετική «πλατφόρμα», αυτή του «κοινού νου»...
Η κεντροαριστερά όμως, στην οποία αναφέρεται ο Σταύρος, έχει ήδη περισσότερα κόμματα απ’ όσα αντέχει ο χώρος, και οι υγιείς προσωπικότητες του χώρου χάνονται ανάμεσα σε κινήσεις, ρεύματα, κόμματα κλπ. Πολιτικά το ερώτημα είναι ένα: Εκφράζει, ή για να ακριβολογούμε θα εκφράσει, το «Ποτάμι» ένα σημαντικό κοινωνικό ρεύμα ανθρώπων του χώρου που νιώθουν «άστεγοι», χωρίς δυνατότητα εκπροσώπησης που να τους ικανοποιεί;
Αυτό εν πολλοίς θα εξαρτηθεί από τα υπόλοιπα ιδρυτικά στελέχη, καθώς -μη γελιόμαστε- τα μονοπρόσωπα κόμματα δεν συγκινούν και δεν πείθουν. Οι θέσεις και το πρόγραμμα έπονται, καθώς περισσότερο ενδιαφέρει η αξιοπιστία των πολιτικών, το αν τα λόγια θα γίνουν πράξη και όχι αν τα λόγια ακούγονται ελκυστικά.
Σε κάθε περίπτωση η πολιτική «στόφα» ενός δημοσιογράφου είναι από μόνη της μια στέρεη βάση εκκίνησης για ένα εγχείρημα που φαντάζει πολύ δύσκολο και ταυτόχρονα πολύ εύκολο. Τι εννοώ; Ότι σε καιρούς κρίσης, αν πράγματι οι πολίτες μεταφράσουν σε ψήφο όλα όσα λένε στο σπίτι, στη δουλειά, στις παρέες, τότε μπορεί να συμβούν πολιτικά παράδοξες αλλαγές.
Η τύχη λοιπόν αυτού του εγχειρήματος έχει αν μη τι άλλο ενδιαφέρον, καθώς αποκλείει τους κατ’ επάγγελμα πολιτικούς και ενθαρρύνει τους πολιτικά ενεργούς πολίτες της κεντροαριστεράς.
ΠΗΓΗ: ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ
http://www.makthes.gr/news/opinions/118181/
Ένα από τα προαιώνια πολιτικά ερωτήματα είναι το πόσο ακηδεμόνευτη
μπορεί να είναι η τοπική αυτοδιοίκηση από την κεντρική πολιτική σκηνή και
ποια σημασία παίζουν οι ιδεολογικές καταβολές του εκάστοτε τοπικού
«άρχοντα» στην άσκηση των καθηκόντων του. Σε αυτό το δίλημμα προστέθηκε τα
χρόνια της κρίσης και η αντιμνημονιακή ή μη προσέγγιση που από
συγκεκριμένο και χρονικά προσδιορισμένο ζήτημα απέκτησε στην αντίληψη ορισμένων
μια αυτόνομη ιδεολογική υπόσταση ικανή να περιλάβει από τα πιο περίπλοκα έως τα
πιο καθημερινά ζητήματα.
Ήρθε όμως η πρωτοποριακή προσέγγιση της κ.Δούρου και έδωσε ένα τέρμα
σε αυτές τις αγωνίες. Έθεσε τα όρια της αριστερής και αντιμνημονιακής
διαχείρισης των προβλημάτων των τοπικών κοινωνιών ξεκαθαρίζοντας ότι υπάρχει
αριστερός τρόπος για την αποκομιδή των σκουπιδιών. Δεν το διευκρίνισε αλλά
θεωρείται δεδομένο ότι αντίστοιχα θα υπάρχει κι αριστερός τρόπος για το
βίδωμα λάμπας σε κοινόχρηστους χώρους, το κλάδεμα δέντρων και τον
καλλωπισμό κήπων.
Η καθημερινότητα και η ικανότητα χρηστής διαχείρισης και συντονισμού
δράσεων δεν αποτυπώνεται με ιδεολογήματα αλλά με πρακτικές προτάσεις και
σχετικές ικανότητες υλοποίησης. Η καθαριότητα, οι κοινωνικές δομές, η
αισθητική, το πράσινο, η ασφάλεια στην πόλη δεν είναι ιδεοληπτικά αρχέτυπα.
Απλά καλύπτουν βασικές ανθρώπινες ανάγκες κάθε πολίτη κι ως τέτοιες οφείλουν να
τις αντιμετωπίζουν όσοι εμπλέκονται με τα αυτοδιοικητικά.
Ίσως η αριστερή αυτοδιοίκηση να μην ενδιαφέρεται για... ποταπά
ζητήματα όπως η οικονομική υγεία. Άλλωστε τι αριστερός θα είναι αυτός που δεν
διεκδικεί συνεχώς περισσότερα χρήματα από το κράτος χωρίς να
υποχρεώνεται στη σύνταξη προϋπολογισμών; Που δεν σκοτίζεται για την υπερχρέωση
του δήμου ή της περιφέρειας μεταθέτοντας τα βάρη στο κοινωνικό σύνολο, μπρος
στην τακτοποίηση ημετέρων και τις αθρόες προσλήψεις (αυτό είναι γεγονός
ότι αποτελεί διακομματική επιτυχία!); Που δεν θεωρεί την ευταξία στην πόλη
ως αναγκαίο κακό που δεν μπορεί να περιορίζει την απρόσκοπτη επαναστατική
διάθεση του οποιουδήποτε;
Προφανώς και υπάρχει αριστερή αντιμετώπιση μιας σειράς ζητημάτων που έχουν
σχέση με την τοπική αυτοδιοίκηση. Από τα οικονομικά έως τη διαχείριση των
κοινοτικών πόρων κι από την εγκληματικότητα και τη λαθρομετανάστευση έως το
παρεμπόριο. Ακούσαμε τις προτεραιότητες του Σακελλαρίδη και της Δούρου και την καταλάβαμε! Μόνο που υπάρχουν και τα εντελώς απαραίτητα βήματα για τη βελτίωση
της καθημερινότητας που έχουν να κάνουν με τον προγραμματισμό, τον καλό
σχεδιασμό, την ικανότητα όσων αναλαμβάνουν τις σχετικές ευθύνες.
Έως ότου ορισμένοι φέρουν την παγκόσμια ειρήνη και το τέλος της πείνας,
ως άλλες μις υφήλιος, κάποιος θα πρέπει να δώσει πειστικές και ρεαλιστικές
απαντήσεις σε πιο... πεζά αλλά απολύτως ουσιαστικά θέματα που απασχολούν
τον πολίτη μιας τοπικής κοινωνίας. Αρχίστε την επανάσταση χωρίς εμένα!
Κων/νος Μανίκας
Οικονομολόγος – Ψυχολόγος
ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΜΑΣ - Προεξοφλώντας οι αγορές το πλεόνασμα και τη ρύθμιση του χρέους ρίχνουν τα επιτόκια σε επίπεδα Απριλίου 2010. Είναι προφανές ότι τον Μάιο εφόσον υπάρξουν τα εντυπωσιακά επίσημα δημοσιονομικά στοιχεία, η σχετική Ευρωπαϊκή πολιτική δήλωση στήριξης κι ένα κλίμα απεγκλωβισμού από το μνημόνιο, το επιτόκιο θα βρεθεί κοντά στο 5%. Διαβάστε το σχετικό ρεπορτάζ...
Kάτω από το ψυχολογικό όριο του 7% υποχώρησε η απόδοση του 10ετούς ελληνικού ομολόγου στη δευτερογενή αγορά.
Σε επίπεδα προ μνημονίου τα spreadsΣύμφωνα με τα στοιχεία του Bloomberg, πριν από λίγο, η απόδοση του ελληνικού 10ετούς ομολόγου στη δευτερογενή αγορά κυμαινόταν στο επίπεδο του 6,90%, περίπου όσο ήταν τον Απρίλιο του 2010, ένα μήνα, δηλαδή, πριν αποφασιστεί η υπαγωγή της Ελλάδας στο πρώτο μνημόνιο.
Η εξέλιξη αυτή αποδίδεται στο θετικό κλίμα που έχει διαμορφωθεί, τόσο στην ελληνική αγορά, όσο και στις υπόλοιπες περιφερειακές αγορές του Νότου. Επιπροσθέτως, οι επενδυτές φαίνεται να προεξοφλούν ότι οι κεφαλαιακές ανάγκες των τραπεζών θα διαμορφωθούν σε διαχειρίσιμο επίπεδο. (Διαβάστε περισσότερα...)
ΠΗΓΗ: ΕΘΝΟΣ
http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=22770&subid=2&pubid=63970244
ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΜΑΣ - Ένα πραγματικό σημάδι στροφής της νοοτροπίας, που έχει ανάγκη το μέλλον της χώρας. Από την αγκίστρωση στην "τακτοποίηση" στο δημόσιο περνάμε σταδιακά σε μια κουλτούρα προσωπικής ευθύνης, επιλογής και δημιουργίας. Διαβάστε το σχετικό ρεπορτάζ...
Περισσότερα από 450.000 άτομα, που αντιστοιχούν στο 6,5% του ενεργού πληθυσμού (ηλικίες 18-64 ετών) ήταν σε φάση εκκίνησης επιχειρηματικής δραστηριότητας το 2012, σύμφωνα με τα συμπεράσματα της ετήσιας έρευνας του ΙΟΒΕ για την επιχειρηματικότητα στην Ελλάδα.
Την έρευνα, με θέμα «Η Επιχειρηματικότητα στην Ελλάδα 2012-13: Ενδείξεις ανάκαμψης της μικρής επιχειρηματικότητας;», παρουσιάζει σε ειδική εκδήλωση ο κ. Σταύρος Ιωαννίδης, καθηγητής στο Πάντειο και υπεύθυνος έρευνας παρατηρητηρίου επιχειρηματικότητας του ΙΟΒΕ.
Όπως επισημαίνεται στην έρευνα του ΙΟΒΕ, το ανωτέρω ποσοστό είναι σημαντικά χαμηλότερο από το 8% που είχε καταγραφεί το 2011 για την επιχειρηματικότητα αρχικών σταδίων. Η πτώση συνδέεται με την οικονομική κατάσταση στην οποία βρίσκεται η χώρα, καθώς η ύφεση συρρικνώνει τις επιχειρηματικές πρωτοβουλίες που θεωρούνται βιώσιμες...
Αξίζει να σημειωθεί ότι πάνω από το ένα τρίτο (36,32%) των επιχειρηματιών αρχικών σταδίων προέρχονται από το ηλικιακό κλιμάκιο 25- 34 ετών. Πρόκειται για θετικό γεγονός, καθώς μπορεί να υποτεθεί ότι οι νεότερες ηλικίες φέρνουν μαζί τους στον επιχειρηματικό στίβο νέες ιδέες και διάθεση πειραματισμού.
Αναφορικά με τον δείκτη καθιερωμένης επιχειρηματικότητας, η Ελλάδα παρουσιάζει την υψηλότερη επίδοση μεταξύ των χωρών καινοτομίας (12,3%). (Διαβάστε περισσότερα...)
ΠΗΓΗ: ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ
http://www.naftemporiki.gr/finance/story/771045
ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΜΑΣ - Όπως εξαρχής έλεγαν οι πιο ψύχραιμοι μιλάμε για 4-5 δις ευρώ το χρόνο όταν μετά από κάποια χρόνια (τουλάχιστον 6-7, αν όχι περισσότερα) αρχίσει η όποια εξόρυξη. Χρήσιμη η ετήσια πρόσθεση ενός 2% στο ΑΕΠ αλλά δεν λύνει τα άμεσα δημοσιονομικά και χρηματοδοτικά ζητήματα. Διαβάστε το σχετικό ρεπορτάζ...
Για ισχυρές ενδείξεις σχετικά με την ύπαρξη σημαντικών κοιτασμάτων υδρογονανθράκων σε Δυτική Ελλάδα, Ήπειρο και Ιόνιο, έκανε λόγο ο πρωθυπουργός Αντώνης Σαμαράς μετά από σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε στο ΥΠΕΚΑ με αντικείμενο ενεργειακά θέματα.Επίσης, εκτίμησε ότι σε βάθος 25 - 30 ετών τα έσοδα από την εκμετάλλευση των κοιτασμάτων υδρογονανθράκων θα φθάσουν έως και τα 150 δισ. ευρώ.
Στη σύσκεψη έγινε παρουσίαση των δεδομένων που προκύπτουν μέχρι στιγμής από τις σεισμικές έρευνες για υδρογονάνθρακες στο Ιόνιο και νότια της Κρήτης. (Διαβάστε περισσότερα...)
ΠΗΓΗ: ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ
http://www.naftemporiki.gr/finance/story/771068
Του Γιάννη Τσακίρη
Όσο πλησιάζουν οι αυτοδιοικητικές εκλογές τόσο μου φέρνουν στο μυαλό τη γνωστή ατάκα στο Λούκυ Λουκ…πίσσα και πούπουλα για τους κακοποιούς στο Φαρ Ουέστ.
Δυόμιση μήνες πριν τις κάλπες όλη η χώρα έχει μετατραπεί σε εργοτάξιο! Πλατείες ξαναφτιάχνονται από την αρχή (λεφτά υπάρχουν), τα πεζοδρόμια ξηλώνονται και τοποθετούνται νέες πλάκες, οι δρόμοι στρώνονται με ολόφρεσκη πίσσα και γίνονται αλφάδι και όλα αυτά και άλλα τόσα οι δήμαρχοι και οι περιφερειάρχες θυμήθηκαν να τα κάνουν τώρα. Μα πόσο «Ραταπλάν» μας θεωρούν;
Στη διαδρομή από το σπίτι μου μέχρι το κανάλι στα Σπάτα, περνώ από αρκετούς δήμους και ειδικά σε κάποιες κεντρικές οδικές αρτηρίες, η λακκούβα πήγαινε σύννεφο. Να ξέρατε μόνο πόσες φορές έχω σκεφτεί, ότι «πάει διαλύθηκε η μηχανή μου» από τις τρύπες που έπεφτα. Ξαφνικά μέσα σε δυο μέρες εξαφανίστηκαν. Οι δρόμοι ξαναστρώθηκαν και έχουν γίνει χαλί.
Δεν θα πω από πού περνώ γιατί θα κατηγορηθώ από όσους κάνουν τα έργα ότι παίζω το παιχνίδι των αντιπάλων τους. Αλλά είμαι βέβαιος ότι όλοι θα έχετε συναντήσει τις τελευταίες μέρες κάποιο έργο στην περιοχή σας που ως δια μαγείας αρχίζει προεκλογικά και τελειώνει λίγο πριν την κάλπη.
Εδώ στην Κρήτη πήγα και στην αγαπημένη μου πόλη, ξαναέφτιαχναν για 100στη φορά την παραλία. Μεγάλωναν πάλι τα παρτέρια. Αν δείτε όμως το δρόμο που περνά από μπροστά, την κεντρική παραλιακή, θα πείτε ότι είναι η μεγαλύτερη δυσφήμηση για την πόλη. Και εκεί δεν έχουν φτιάξει ούτε μέτρο. 20 χρόνια πάω, στις ίδιες λακκούβες πέφτω. Και όπου έχουν ρίξει είναι τέτοιες οι κακοτεχνίες που όχι πίσσα και πούπουλα, ισόβια πρέπει να μπουν οι εργολάβοι.
Θα μου πείτε, τώρα τα ανακάλυψες όλα αυτά; Δεν λες πάλι καλά που έρχονται εκλογές και βλέπουμε να γίνεται και κανένα έργο. Φυσικά και δεν είχα τη Θεία Επιφοίτηση ξαφνικά, αλλά δεν το αντέχω πια όλο αυτό το θέατρο.
Η κρίση δεν πρέπει μόνο να μας μάθει πώς να ζούμε με λιγότερα. Σε αυτό οι περισσότεροι, άλλοι με πιο σκληρό τρόπο, άλλοι με λιγότερο έχουμε προσαρμοστεί. Αυτό που πρέπει να μάθουμε είναι να μην ανεχόμαστε από κανέναν να μας θεωρεί ΗΛΙΘΙΟΥΣ και να συνεχίζει ότι έκανε τα προηγούμενα χρόνια σαν να μην άλλαξε τίποτα.
Αυτό με κάνει να θέλω ότι λέει κι ο τίτλος του άρθρου…πίσσα και πούπουλα σε αυτούς που νομίζουν ότι μπορούν να με δουλεύουν. Είναι θέμα αξιοπρέπειας πια.
ΠΗΓΗ: ANTENNA.GR
http://www.antenna.gr/news/blogs/article/337266/pissa-kai-poypoyla
Όσο πλησιάζουν οι αυτοδιοικητικές εκλογές τόσο μου φέρνουν στο μυαλό τη γνωστή ατάκα στο Λούκυ Λουκ…πίσσα και πούπουλα για τους κακοποιούς στο Φαρ Ουέστ.
Δυόμιση μήνες πριν τις κάλπες όλη η χώρα έχει μετατραπεί σε εργοτάξιο! Πλατείες ξαναφτιάχνονται από την αρχή (λεφτά υπάρχουν), τα πεζοδρόμια ξηλώνονται και τοποθετούνται νέες πλάκες, οι δρόμοι στρώνονται με ολόφρεσκη πίσσα και γίνονται αλφάδι και όλα αυτά και άλλα τόσα οι δήμαρχοι και οι περιφερειάρχες θυμήθηκαν να τα κάνουν τώρα. Μα πόσο «Ραταπλάν» μας θεωρούν;
Στη διαδρομή από το σπίτι μου μέχρι το κανάλι στα Σπάτα, περνώ από αρκετούς δήμους και ειδικά σε κάποιες κεντρικές οδικές αρτηρίες, η λακκούβα πήγαινε σύννεφο. Να ξέρατε μόνο πόσες φορές έχω σκεφτεί, ότι «πάει διαλύθηκε η μηχανή μου» από τις τρύπες που έπεφτα. Ξαφνικά μέσα σε δυο μέρες εξαφανίστηκαν. Οι δρόμοι ξαναστρώθηκαν και έχουν γίνει χαλί.
Δεν θα πω από πού περνώ γιατί θα κατηγορηθώ από όσους κάνουν τα έργα ότι παίζω το παιχνίδι των αντιπάλων τους. Αλλά είμαι βέβαιος ότι όλοι θα έχετε συναντήσει τις τελευταίες μέρες κάποιο έργο στην περιοχή σας που ως δια μαγείας αρχίζει προεκλογικά και τελειώνει λίγο πριν την κάλπη.
Εδώ στην Κρήτη πήγα και στην αγαπημένη μου πόλη, ξαναέφτιαχναν για 100στη φορά την παραλία. Μεγάλωναν πάλι τα παρτέρια. Αν δείτε όμως το δρόμο που περνά από μπροστά, την κεντρική παραλιακή, θα πείτε ότι είναι η μεγαλύτερη δυσφήμηση για την πόλη. Και εκεί δεν έχουν φτιάξει ούτε μέτρο. 20 χρόνια πάω, στις ίδιες λακκούβες πέφτω. Και όπου έχουν ρίξει είναι τέτοιες οι κακοτεχνίες που όχι πίσσα και πούπουλα, ισόβια πρέπει να μπουν οι εργολάβοι.
Θα μου πείτε, τώρα τα ανακάλυψες όλα αυτά; Δεν λες πάλι καλά που έρχονται εκλογές και βλέπουμε να γίνεται και κανένα έργο. Φυσικά και δεν είχα τη Θεία Επιφοίτηση ξαφνικά, αλλά δεν το αντέχω πια όλο αυτό το θέατρο.
Η κρίση δεν πρέπει μόνο να μας μάθει πώς να ζούμε με λιγότερα. Σε αυτό οι περισσότεροι, άλλοι με πιο σκληρό τρόπο, άλλοι με λιγότερο έχουμε προσαρμοστεί. Αυτό που πρέπει να μάθουμε είναι να μην ανεχόμαστε από κανέναν να μας θεωρεί ΗΛΙΘΙΟΥΣ και να συνεχίζει ότι έκανε τα προηγούμενα χρόνια σαν να μην άλλαξε τίποτα.
Αυτό με κάνει να θέλω ότι λέει κι ο τίτλος του άρθρου…πίσσα και πούπουλα σε αυτούς που νομίζουν ότι μπορούν να με δουλεύουν. Είναι θέμα αξιοπρέπειας πια.
ΠΗΓΗ: ANTENNA.GR
http://www.antenna.gr/news/blogs/article/337266/pissa-kai-poypoyla
ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΜΑΣ - Όταν η δημοσιονομική υγεία, δίνει τη δυνατότητα χρήσης εργαλείων εσωτερικού δανεισμού για ενίσχυση της ρευστότητας του δημοσίου και των άμεσων χρηματοδοτικών αναγκών χωρίς επιβάρυνση του ελλείμματος. Διαβάστε το σχετικό ρεπορτάζ...
Στην αξιοποίηση των ταμειακών διαθεσίμων των φορέων της γενικής κυβέρνησης ύψους 3 δις ευρώ τουλάχιστον προχωράει το Δημόσιο καλύπτοντας με τον τρόπο αυτό σημαντικό μέρος των χρηματοδοτικών αναγκών της χώρας, όπως είχε αποκαλύψει την Κυριακή η «Κ». Με απόφαση του αναπληρωτή υπουργού Οικονομικών, κ. Χρ. Σταϊκούρα, παρέχεται εξουσιοδότηση στον Οργανισμό Διαχείρισης Δημοσίου Χρέους (ΟΔΔΗΧ), ως εντολοδόχου του Ελληνικού Δημοσίου, να προχωράει στη σύναψη πράξεων πώλησης τίτλων διαχείρισης του Ελληνικού Δημοσίου με συμφωνία επαναγοράς (repos) με φορείς της γενικής κυβέρνησης.
Στο πλαίσιο αυτό ο ΟΔΔΗΧ έχει διερευνήσει και προτίθεται να προβεί σε σύναψη πράξεων συμφωνιών repos με αντισυμβαλλόμενους φορείς της γενικής κυβέρνησης. Συγκεκριμένα:
1ον. Ο ΟΔΔΗΧ σε συνεργασία με τη Διεύθυνση Προϋπολογισμού Γενικής Κυβέρνησης του Γενικού Λογιστηρίου του Κράτους (ΓΛΚ), καθημερινά παρακολουθεί και ενημερώνεται για τα ταμειακά διαθέσιμα του Ελληνικού Δημοσίου με προβλέψεις που αφορούν χρονικό ορίζοντα ενός, δύο, τριών ή και περισσότερων μηνών.
2ον. Ύστερα από ενδελεχή έρευνα των ταμειακών διαθεσίμων φορέων της Γενικής Κυβέρνησης διαπιστώθηκε ότι ποσό πλέον των 3 δισ. ευρώ θα μπορούσε να αξιοποιηθεί άμεσα από το Ελληνικό Δημόσιο για διαχείριση ρευστότητας επ’ αμοιβαίο όφελος. Προς επίτευξη αυτού του στόχου εξετάστηκαν στο σύνολό τους διάφορες τεχνικές λύσεις από τις οποίες προσφορότερη θεωρείται η σύναψη συμφωνιών με τη μορφή repos με αντισυμβαλλόμενους αφενός τον ΟΔΔΗΧ (Ελληνικό Δημόσιο) και αφετέρου φορείς της Γενικής Κυβέρνησης.
3ον. Με κάθε σύμβαση repos ο ΟΔΔΗΧ θα προβεί σε συμφωνία με τους φορείς της Γενικής Κυβέρνησης διά της οποίας οι τελευταίοι θα επενδύουν συγκεκριμένο ποσό για χρονική διάρκεια ολίγων ημερών, εβδομάδων, ή μηνών με ανάλογο επιτόκιο αγοράς. Συγκεκριμένα, θα συνάπτει συμφωνία πώλησης και επαναγοράς (sell – buy back) τίτλων, ίσης αξίας με το ύψος του ποσού που θα επενδυθεί. Οι δεδουλευμένοι τόκοι των τίτλων που θα χρησιμοποιούνται για τη συμφωνία repos θα εισπράττονται από τον αρχικό κάτοχο, ήτοι το Ελληνικό Δημόσιο.
4ον. Οι περιγραφόμενες συμφωνίες repos, ως μέθοδος διαχείρισης ρευστότητας, έχουν τα ακόλουθα, δημοσιονομικά και λοιπά πλεονεκτήματα:
Το κόστος για το Ελληνικό Δημόσιο είναι πολύ χαμηλό. Ενδεικτικά αναφέρουμε ότι τα επιτόκια αγοράς για προτεινόμενο διάστημα 15 ημερών, κυμαίνονται στα επίπεδα του 1,70%-1,75%.
Δεν επιβαρύνονται ούτε το έλλειμμα ούτε το χρέος της Γενικής Κυβέρνησης, δεδομένου ότι τα αποτελέσματα των εν λόγω συμφωνιών εντάσσονται στο πλαίσιο του ενδοκυβερνητικού χρέους.
Ειδικότερα, οι τόκοι που προκύπτουν από τις εν λόγω συμφωνίες και θα καταβληθούν από το Ελληνικό Δημόσιο αποτελούν δαπάνη (έλλειμμα) της Γενικής Κυβέρνησης αλλά ταυτόχρονα αποτελούν και ισόποσο έσοδο (πλεόνασμα) των αντισυμβαλλομένων φορέων της Γενικής Κυβέρνησης.
Σε σχέση με εναλλακτικό δανεισμό μέσω έκδοσης επιπλέον ποσού Εντόκων Γραμματίων Ελληνικού Δημοσίου (ΕΓΕΔ) π.χ. 100 εκατ. ευρώ, τρίμηνης διάρκειας, με επιτόκιο 3,6%, ο οποίος δε θα εντασσόταν στο ενδοκυβερνητικό χρέος, από την σύναψη repos ίσης διάρκειας προκύπτει πραγματικό όφελος για το Ελληνικό Δημόσιο ύψους 900.000 ευρώ. Αντίστοιχα για ποσό 3 δισ. ευρώ μέσω repos, το πραγματικό όφελος σε σχέση με τον προαναφερόμενο δανεισμό από την «αγορά» με ΕΓΕΔ θα ανέλθει σε περίπου 27 εκατ. ευρώ.
Πρόκειται για μία κίνηση αξιοποίησης του συγκεκριμένου εργαλείου από την πλευρά του Ελληνικού Δημοσίου με στόχο, όταν κρίνεται απαραίτητο, να ενισχύεται η ρευστότητα του Ελληνικού Δημοσίου».
ΠΗΓΗ: ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ
http://www.kathimerini.gr/755596/article/oikonomia/ellhnikh-oikonomia/a3iopoihsh-tameiakwn-dia8esimwn-yyoys-3-dis-eyrw
Στην αξιοποίηση των ταμειακών διαθεσίμων των φορέων της γενικής κυβέρνησης ύψους 3 δις ευρώ τουλάχιστον προχωράει το Δημόσιο καλύπτοντας με τον τρόπο αυτό σημαντικό μέρος των χρηματοδοτικών αναγκών της χώρας, όπως είχε αποκαλύψει την Κυριακή η «Κ». Με απόφαση του αναπληρωτή υπουργού Οικονομικών, κ. Χρ. Σταϊκούρα, παρέχεται εξουσιοδότηση στον Οργανισμό Διαχείρισης Δημοσίου Χρέους (ΟΔΔΗΧ), ως εντολοδόχου του Ελληνικού Δημοσίου, να προχωράει στη σύναψη πράξεων πώλησης τίτλων διαχείρισης του Ελληνικού Δημοσίου με συμφωνία επαναγοράς (repos) με φορείς της γενικής κυβέρνησης.
Στο πλαίσιο αυτό ο ΟΔΔΗΧ έχει διερευνήσει και προτίθεται να προβεί σε σύναψη πράξεων συμφωνιών repos με αντισυμβαλλόμενους φορείς της γενικής κυβέρνησης. Συγκεκριμένα:
1ον. Ο ΟΔΔΗΧ σε συνεργασία με τη Διεύθυνση Προϋπολογισμού Γενικής Κυβέρνησης του Γενικού Λογιστηρίου του Κράτους (ΓΛΚ), καθημερινά παρακολουθεί και ενημερώνεται για τα ταμειακά διαθέσιμα του Ελληνικού Δημοσίου με προβλέψεις που αφορούν χρονικό ορίζοντα ενός, δύο, τριών ή και περισσότερων μηνών.
2ον. Ύστερα από ενδελεχή έρευνα των ταμειακών διαθεσίμων φορέων της Γενικής Κυβέρνησης διαπιστώθηκε ότι ποσό πλέον των 3 δισ. ευρώ θα μπορούσε να αξιοποιηθεί άμεσα από το Ελληνικό Δημόσιο για διαχείριση ρευστότητας επ’ αμοιβαίο όφελος. Προς επίτευξη αυτού του στόχου εξετάστηκαν στο σύνολό τους διάφορες τεχνικές λύσεις από τις οποίες προσφορότερη θεωρείται η σύναψη συμφωνιών με τη μορφή repos με αντισυμβαλλόμενους αφενός τον ΟΔΔΗΧ (Ελληνικό Δημόσιο) και αφετέρου φορείς της Γενικής Κυβέρνησης.
3ον. Με κάθε σύμβαση repos ο ΟΔΔΗΧ θα προβεί σε συμφωνία με τους φορείς της Γενικής Κυβέρνησης διά της οποίας οι τελευταίοι θα επενδύουν συγκεκριμένο ποσό για χρονική διάρκεια ολίγων ημερών, εβδομάδων, ή μηνών με ανάλογο επιτόκιο αγοράς. Συγκεκριμένα, θα συνάπτει συμφωνία πώλησης και επαναγοράς (sell – buy back) τίτλων, ίσης αξίας με το ύψος του ποσού που θα επενδυθεί. Οι δεδουλευμένοι τόκοι των τίτλων που θα χρησιμοποιούνται για τη συμφωνία repos θα εισπράττονται από τον αρχικό κάτοχο, ήτοι το Ελληνικό Δημόσιο.
4ον. Οι περιγραφόμενες συμφωνίες repos, ως μέθοδος διαχείρισης ρευστότητας, έχουν τα ακόλουθα, δημοσιονομικά και λοιπά πλεονεκτήματα:
Το κόστος για το Ελληνικό Δημόσιο είναι πολύ χαμηλό. Ενδεικτικά αναφέρουμε ότι τα επιτόκια αγοράς για προτεινόμενο διάστημα 15 ημερών, κυμαίνονται στα επίπεδα του 1,70%-1,75%.
Δεν επιβαρύνονται ούτε το έλλειμμα ούτε το χρέος της Γενικής Κυβέρνησης, δεδομένου ότι τα αποτελέσματα των εν λόγω συμφωνιών εντάσσονται στο πλαίσιο του ενδοκυβερνητικού χρέους.
Ειδικότερα, οι τόκοι που προκύπτουν από τις εν λόγω συμφωνίες και θα καταβληθούν από το Ελληνικό Δημόσιο αποτελούν δαπάνη (έλλειμμα) της Γενικής Κυβέρνησης αλλά ταυτόχρονα αποτελούν και ισόποσο έσοδο (πλεόνασμα) των αντισυμβαλλομένων φορέων της Γενικής Κυβέρνησης.
Σε σχέση με εναλλακτικό δανεισμό μέσω έκδοσης επιπλέον ποσού Εντόκων Γραμματίων Ελληνικού Δημοσίου (ΕΓΕΔ) π.χ. 100 εκατ. ευρώ, τρίμηνης διάρκειας, με επιτόκιο 3,6%, ο οποίος δε θα εντασσόταν στο ενδοκυβερνητικό χρέος, από την σύναψη repos ίσης διάρκειας προκύπτει πραγματικό όφελος για το Ελληνικό Δημόσιο ύψους 900.000 ευρώ. Αντίστοιχα για ποσό 3 δισ. ευρώ μέσω repos, το πραγματικό όφελος σε σχέση με τον προαναφερόμενο δανεισμό από την «αγορά» με ΕΓΕΔ θα ανέλθει σε περίπου 27 εκατ. ευρώ.
Πρόκειται για μία κίνηση αξιοποίησης του συγκεκριμένου εργαλείου από την πλευρά του Ελληνικού Δημοσίου με στόχο, όταν κρίνεται απαραίτητο, να ενισχύεται η ρευστότητα του Ελληνικού Δημοσίου».
ΠΗΓΗ: ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ
http://www.kathimerini.gr/755596/article/oikonomia/ellhnikh-oikonomia/a3iopoihsh-tameiakwn-dia8esimwn-yyoys-3-dis-eyrw
Κάτι τέτοιες μέρες αναπολείς τα παιδικά σου χρόνια, τη χαρά της
αστείρευτης ξενοιασιάς, τις φανταχτερές αποκριάτικες στολές. Έρχεσαι στο
σήμερα σε μια κοινωνία που σέρνεται από την κατήφεια στην αισιοδοξία, από τον
πόνο στην ελπίδα κι αναρωτιέσαι ποια στολή θα ταίριαζε περισσότερο στο κλίμα
της εποχής. Τι εκφράζει καλύτερα το καρναβάλι που μας περιστοιχίζει αλλά
κι αυτό που κρύβουμε μέσα μας παριστάνοντας ακατάληπτα τους επαΐοντες;
Να ντυθώ πολιτικός με γραβάτα, σε παρατεταμένη χειμερία νάρκη ή επιτηδευμένος
φέρελπις ηγέτης χωρίς λαιμοδέτη;
Τζιβάτος επαναστάτης
με ντουντούκα ή αυτόχειρας επαναστάτης σαμουράι;
Πολιτικός... υδατάνθρακας, με ή χωρίς γλουτένη, ή σκέτος «άνθρακες ο
θησαυρός»;
Μαρουφορεμένος μαχητής του πολιτικού σκότους ή «κοκκινολαίμης»
προλετάριος με λοφίο;
«Παρθενόπη» ματαιόδοξη τηλεπερσόνα ή παλαιολιθικό κακέκτυπο μιας
περασμένης κουλτούρας,
Φιλεύσπλαχνος κοσμική με τα λεφτά των άλλων ή επαίτης των ανιδιοτελών
συναισθημάτων;
Ξεπεσμένος γιάπης, ψευτομάτσο με γενάκι τριών ημερών ή λικνίζων θύμα του
lifestyle;
Τόσες κι άλλες τόσες θα μπορούσε να επιλέξει κανείς και πάνω από μια
ντουζίνα ανάλογες μάσκες αλλά ειδικά για φέτος λεω να πρωτοτυπήσουμε. Να
φορέσουμε... τον εαυτό μας ή με όσον τέλος πάντων από αυτόν μπορούμε ακόμα
να... συνδιαλεγόμαστε, ένα πηγαίο χαμόγελο, λίγη από την ηλιαχτίδα της
εσωτερικής πάλης, μια ιδέα από το ουράνιο τόξο της επουλωμένης πληγής. Έτσι
για αλλαγή βρε αδερφέ! Μπορεί να αποδειχτεί μια αναζωογονητική αρχή;
Κων/νος Μανίκας
Οικονομολόγος –Ψυχολόγος
ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΜΑΣ - Μείωση κόστους λειτουργίας υπηρεσιών, ταχύτητα εξυπηρέτησης, αμεσότητα ενημέρωσης, περιορισμός γραφειοκρατίας και διαφθοράς. Ηλεκτρονική διακυβέρνηση στην πράξη! Διαβάστε το σχετικό ρεπορτάζ...
Από τον ηλεκτρονικό τους υπολογιστή θα μπορούν οι ασφαλισμένοι -ακόμα και από το σπίτι τους- να παρακολουθούν την καταγραφή των ενσήμων τους, να βγάζουν σύνταξη και να εξασφαλίζουν πρόσβαση σε παροχές ιατροφαρμακευτικής περίθαλψης.Με την ολοκλήρωση της ασφαλιστικής μεταρρύθμισης του υπουργείου Εργασίας δεν θα απαιτείται κανένα πρόσθετο στοιχείο (π.χ. καρτέλες ενσήμων, βιβλιάρια ασθενείας) για την πρόσβαση των ασφαλισμένων στα ταμεία, τα νοσοκομεία και σε άλλες υπηρεσίες.
Για πρώτη φορά καθιερώνεται το «ασφαλιστικό βιογραφικό» στο οποίο θα έχουν πρόσβαση οι εργαζόμενοι και τα ταμεία ανά πάσα στιγμή με ένα απλό «κλικ» στον ηλεκτρονικό υπολογιστή. Στους νέους «ψηφιακούς λογαριασμούς ασφάλισης» θα ενσωματωθούν μέσα στο καλοκαίρι 29 δισεκατομμύρια ημέρες ασφάλισης από τα μέσα της δεκαετίας του 1970 μέχρι και σήμερα.
Στόχος του υπουργού Εργασίας Γιάννη Βρούτση είναι να υπάρξει «χαρτογράφηση» του ασφαλιστικού συστήματος, ολοκληρώνοντας έτσι μια σειρά μεταρρυθμίσεων που είναι σε εξέλιξη. Στις παρεμβάσεις αυτές είχε αναφερθεί ο πρωθυπουργός Αν. Σαμαράς στην πρόσφατη επίσκεψή του στο υπουργείο Εργασίας.
ΠΗΓΗ: ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ
http://www.protothema.gr/politics/article/355941/sudaxeis-me-ena-klik-kai-apo-to-spiti/
Έκπληκτοι κάθε λίγο και λιγάκι παρακολουθούμε τις αποκαλύψεις για διασπάθιση του δημόσιου χρήματος. Βουλευτές, δημοσιογράφοι, κοινή γνώμη ανακαλύπτουμε ξαφνικά ότι η κόπρος του Αυγείου έχει κατακλύσει το σύμπαν. Μόνο που η ιστορία με τις ΜΚΟ δεν είναι κεραυνός εν αιθρία.
Εδώ και χρόνια υπήρχαν ενδείξεις- και μερικές φορές και αποδείξεις - ότι κάμποσοι επιτήδειοι είχαν στήσει τα μαγαζάκια τους, με μόνο στόχο να απομυζούν τον κρατικό κορβανά, δυσφημίζοντας και απαξιώνοντας τις όποιες σοβαρές οργανώσεις επιτελούσαν πραγματικά έργο. Είναι εξίσου προφανές επίσης ότι κάμποσες ΜΚΟ ήταν το προκάλυμμα, για να χρηματοδοτούνται πρόσωπα και ενέργειες που είχαν σχέση με πολιτικές ή και εθνικές προτεραιότητες.
Το αξιοπερίεργο και πολιτικά ανεύθυνο είναι ότι, όπως φαίνεται καμιά κυβέρνηση και κανένας υπουργός δεν φρόντισε να βάλει κάποιους κανόνες, να καθιερώσει κάποιους ελεγκτικούς μηχανισμούς που θα διασφάλιζαν ότι τα χρήματα που δίνονταν δεν θα κατέληγαν στις τσέπες ορισμένων.
Δεν μπορούν για αυτό σήμερα όλοι να παριστάνουν τις αθώες περιστερές. Και στη Βουλή είχε έρθει πολλάκις το θέμα και δημοσιεύματα του τύπου υπήρξαν, ώστε να έχουν ευαισθητοποιηθεί και να σταματήσουν τουλάχιστον το πάρτι.
Όμως το πολιτικό σύστημα,λειτουργούσε - και πολλές φορές λειτουργεί ακόμα - με όρους της εποχής των παχέων αγελάδων.Φίλοι, κομματικοί προστατευόμενοι, πελατειακά δίκτυα ήταν οι προνομιούχοι που με τις κατάλληλες διασυνδέσεις, εξασφάλιζαν παχυλές χρηματοδοτήσεις. Γιατί δεν έρεε μόνο στις ΜΚΟ, όπως αποκαλύπτεται σήμερα άφθονο και ανεξέλεγκτο δημόσιο χρήμα. Ήταν και δεκάδες άλλες οργανώσεις, εταιρίες σύλλογοι που εξασφάλιζαν χάρις και στους βουλευτές που ψηφοθηρούσαν και σήμερα παριστάνουν τους έκπληκτους, αθρόες χρηματοδοτήσεις.
Το πάρτι αυτό όμως πρέπει να τελειώσει οριστικά και αμετάκλητα. Διαφάνεια, λογοδοσία, έλεγχος σε όσους πράγματι δικαιούνται κάποιας κρατικής ενίσχυσης και παράγουν έργο και τέλος. Ούτε οι σκληρά φορολογούμενοι πολίτες έχουν κανένα περιθώριο να ξοδεύεται το υστέρημα τους από γαλαντόμους και ανεύθυνους πολιτικούς, ούτε η χώρα αντέχει άλλες σπατάλες και άλλα βολέματα ημετέρων.
ΠΗΓΗ: ΤΟ ΒΗΜΑ
http://www.tovima.gr/opinions/article/?aid=569767
Εδώ και χρόνια υπήρχαν ενδείξεις- και μερικές φορές και αποδείξεις - ότι κάμποσοι επιτήδειοι είχαν στήσει τα μαγαζάκια τους, με μόνο στόχο να απομυζούν τον κρατικό κορβανά, δυσφημίζοντας και απαξιώνοντας τις όποιες σοβαρές οργανώσεις επιτελούσαν πραγματικά έργο. Είναι εξίσου προφανές επίσης ότι κάμποσες ΜΚΟ ήταν το προκάλυμμα, για να χρηματοδοτούνται πρόσωπα και ενέργειες που είχαν σχέση με πολιτικές ή και εθνικές προτεραιότητες.
Το αξιοπερίεργο και πολιτικά ανεύθυνο είναι ότι, όπως φαίνεται καμιά κυβέρνηση και κανένας υπουργός δεν φρόντισε να βάλει κάποιους κανόνες, να καθιερώσει κάποιους ελεγκτικούς μηχανισμούς που θα διασφάλιζαν ότι τα χρήματα που δίνονταν δεν θα κατέληγαν στις τσέπες ορισμένων.
Δεν μπορούν για αυτό σήμερα όλοι να παριστάνουν τις αθώες περιστερές. Και στη Βουλή είχε έρθει πολλάκις το θέμα και δημοσιεύματα του τύπου υπήρξαν, ώστε να έχουν ευαισθητοποιηθεί και να σταματήσουν τουλάχιστον το πάρτι.
Όμως το πολιτικό σύστημα,λειτουργούσε - και πολλές φορές λειτουργεί ακόμα - με όρους της εποχής των παχέων αγελάδων.Φίλοι, κομματικοί προστατευόμενοι, πελατειακά δίκτυα ήταν οι προνομιούχοι που με τις κατάλληλες διασυνδέσεις, εξασφάλιζαν παχυλές χρηματοδοτήσεις. Γιατί δεν έρεε μόνο στις ΜΚΟ, όπως αποκαλύπτεται σήμερα άφθονο και ανεξέλεγκτο δημόσιο χρήμα. Ήταν και δεκάδες άλλες οργανώσεις, εταιρίες σύλλογοι που εξασφάλιζαν χάρις και στους βουλευτές που ψηφοθηρούσαν και σήμερα παριστάνουν τους έκπληκτους, αθρόες χρηματοδοτήσεις.
Το πάρτι αυτό όμως πρέπει να τελειώσει οριστικά και αμετάκλητα. Διαφάνεια, λογοδοσία, έλεγχος σε όσους πράγματι δικαιούνται κάποιας κρατικής ενίσχυσης και παράγουν έργο και τέλος. Ούτε οι σκληρά φορολογούμενοι πολίτες έχουν κανένα περιθώριο να ξοδεύεται το υστέρημα τους από γαλαντόμους και ανεύθυνους πολιτικούς, ούτε η χώρα αντέχει άλλες σπατάλες και άλλα βολέματα ημετέρων.
ΠΗΓΗ: ΤΟ ΒΗΜΑ
http://www.tovima.gr/opinions/article/?aid=569767