Μετάφραση

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Αρχείο

You Are Here: Home - ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ , ΜΕΤΡΟ , ΠΑΣΟΚ , ΡΑΓΚΟΥΣΗΣ , ΥΠΟΔΟΜΕΣ - Ύποπτη επικύρωση διαγωνισμού 10,5 εκ. ευρώ από Ραγκούση

Το θέμα αφορά ένα διαγωνισμό που διεξήχθη το 2006 με τον κωδικό RFP-159/2006 από την ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Α.Ε. (Α.Μ.), με τίτλο : «Υπηρεσίες Τεχνικού Συμβούλου Έργων Μετρό Αθήνας».

Ο διαγωνισμός αυτός έγινε διότι απαιτείτο ένας Τεχνικός Σύμβουλος για τα προγραμματιζόμενα έργα της Α.Μ. την περίοδο 2006-2010, που αφορούσαν επεκτάσεις του δικτύου μετρό και δημιουργία νέων σταθμών για τις γραμμές Νο2 και 3.

Η γραμμή Νο4 αν και χωροταξικά προσδιορίστηκε επί Σουφλιά και έγιναν οι πρώτες μελέτες (είναι η γραμμή “U” από το Άλσος Βεϊκου με προορισμό τον σταθμό ΗΣΑΠ του Αμαρουσίου, με ενδιάμεσες στάσεις : Γαλάτσι, Κυψέλη, Δικαστήρια, Αλεξάνδρας, Εξάρχεια, Κολωνάκι, Παγκράτι – Καισαριανή, Άνω Ιλίσια, Ζωγράφου, Γουδή, Φάρο Ψυχικού, Φιλοθέη, Σίδερα Χαλανδρίου, Ολυμπιακό Στάδιο, Παράδεισο Αμαρουσίου), χρήματα για τα έργα δεν υπήρξαν και από τότε παραμένει στις καλένδες.

Την περίοδο 2006-2009, τα έργα της Α.Μ. υλοποιήθησαν άνευ Τεχνικού Συμβούλου, διότι ο ανωτέρω διαγωνισμός «έμπλεξε» με ενστάσεις, προσφυγές και λοιπά ένδικα μέσα.

Πρόσφατα, στις 14/10/2011, και μετά από πέντε (5) χρόνια από τον διαγωνισμό, συνεδρίασε το Δ.Σ. της Α.Μ. υπό την ιδιότητα της Προϊσταμένης Αρχής (Π.Α.) και τον κατακύρωσε υπέρ συγκεκριμένης σύμπραξης - κοινοπραξίας αντί του συνολικού ποσού των 8.516.914,65 € πλέον ΦΠΑ.

Μια κίνηση που μπορεί να χαρακτηριστεί προκλητική, αν όχι ύποπτη, να κατακυρώνεται ένας διαγωνισμός, τέτοιου ποσού, πέντε (5) χρόνια μετά την διεξαγωγή του, όταν πλέον έχει εκλείψει η ανάγκη για την οποία έγινε, και ειδικά μια περίοδο σαν την σημερινή που όλα τα έργα έχουν σταματήσει από το μέσον του 2010.

Άξιο ελέγχου είναι και το χρονικό σημείο που επελέγη να ληφθεί αυτή η απόφαση, δέκα (10) μέρες πριν την ευρωπαϊκή σύνοδο, σαν να ήξεραν την εξέλιξη (?) - Υπουργός Ραγκούσης ήταν τότε – με αποτέλεσμα να περάσει απαρατήρητη.

Επισυνάπτεται η σχετική απόφαση υπ.αρ. 1130 της 14/10/2011.

Αναμένουμε τις αντιδράσεις του νέου Υπουργού Υποδομών κ. Βορίδη.








Share


0 σχόλια

Leave a Reply

SYNC BLOGS