ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΜΑΣ - Κάποτε θα πρέπει να καταλάβουμε ότι πέρα από τις επιδοτήσεις (χρήσιμες αλλά δεν αρκούν) χρειάζεται επιχειρηματική προσέγγιση στην τυποποίηση, τις συνέργειες στην κάθετη παραγωγή, την στοχευμένη προώθηση στα αντίστοιχα κοινά. Αλλιώς και το πιο εξαιρετικό προϊόν χάνεται στη δίνη του διεθνούς ανταγωνισμού. Διαβάστε το σχετικό ρεπορτάζ...
Τα ελληνικά αγροτικά προϊόντα και τα τρόφιμα, μολονότι στην πλειονότητά τους είναι υψηλής ποιότητας διεισδύουν δύσκολα στις αγορές της Ευρώπης. Αυτό οφείλεται μεταξύ άλλων στην έλλειψη σωστού μάρκετινγκ.
Τα ελληνικά αγροτικά προϊόντα και τα τρόφιμα, μολονότι στην πλειονότητά τους είναι υψηλής ποιότητας διεισδύουν δύσκολα στις αγορές της Ευρώπης. Αυτό οφείλεται μεταξύ άλλων στην έλλειψη σωστού μάρκετινγκ.
Το 2011 οι εξαγωγές αγροτικών προϊόντων έκαναν ιστορικό ρεκόρ. Η αξία τους έφτασε στα 4,5 δισ. ευρώ και τα μηνύματα για τις προοπτικές ανάπτυξης του κλάδου είναι ενθαρρυντικά. Το ενδιαφέρον των παραγωγών για τις αγορές του εξωτερικού είναι αυξημένο, ωστόσο, ο κλάδος των εξαγωγών τροφίμων και ποτών συναντά πολλές δυσκολίες για να φτάσει στα ράφια των ευρωπαϊκών σουπερμάρκετ. Ιδιαίτερα δύσκολη για τους Έλληνες εξαγωγείς φαίνεται να είναι η αγορά της Γερμανίας, όπου το 2011 σημειώθηκε μείωση κατά 4% των εξαγωγών τροφίμων και ποτών. (Διαβάστε περισσότερα...)
ΠΗΓΗ: ΕΘΝΟΣ
http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=22770&subid=2&pubid=63782109
0 σχόλια