ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΜΑΣ - Αφού 30 χρόνια Ευρωπαϊκής πορείας δεν μας... αρκούσαν να φτιάξουμε τις ανάλογες υποδομές ας ενεργοποιήσουμε την τεχνογνωσία ανεπτυγμένων διεθνών παικτών των μεταφορών για να βελτιωθούν τουλάχιστον οι προσφερόμενες υπηρεσίες. Διαβάστε το σχετικό ρεπορτάζ...
Το αργότερο τον Ιούνιο, ξεκινά η διαδικασία υποβολής προσφορών για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ και έως το τέλος του 2013 ή αρχές του 2014 θα πρέπει να έχει προκύψει ο ανάδοχος, σύμφωνα με σημερινές δηλώσεις του υπουργού Ανάπτυξης, Κ. Χατζηδάκη, μετά το τέλος σύσκεψης που είχε με τη διοίκηση του ΤΑΙΠΕΔ και τις διοικήσεις των εταιρειών ΟΣΕ, ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ΕΡΓΟΣΕ, ΓΑΙΑΟΣΕ και ROSCO.
Το αργότερο τον Ιούνιο, ξεκινά η διαδικασία υποβολής προσφορών για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ και έως το τέλος του 2013 ή αρχές του 2014 θα πρέπει να έχει προκύψει ο ανάδοχος, σύμφωνα με σημερινές δηλώσεις του υπουργού Ανάπτυξης, Κ. Χατζηδάκη, μετά το τέλος σύσκεψης που είχε με τη διοίκηση του ΤΑΙΠΕΔ και τις διοικήσεις των εταιρειών ΟΣΕ, ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ΕΡΓΟΣΕ, ΓΑΙΑΟΣΕ και ROSCO.
Ειδικότερα, όπως σημείωσε ο υπουργός, αφού μεταφέρθηκαν οι μετοχές της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στο ΤΑΙΠΕΔ, με απόφαση της Διυπουργικής Επιτροπής Αναδιαρθρώσεων και Αποκρατικοποιήσεων, προχωρά πλέον η διαδικασία αποκρατικοποίησης και ο επενδυτής θα πρέπει να διαθέτει όχι μόνο κεφάλαια, αλλά εμπειρία στις σιδηροδρομικές μεταφορές και στρατηγική. (Διαβάστε περισσότερα...)
ΠΗΓΗ: REAL
http://www.real.gr/DefaultArthro.aspx?page=arthro&id=222019&catID=2
0 σχόλια