Μετάφραση

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Αρχείο

You Are Here: Home - ΚΟΙΝΩΝΙΑ , NEWS - Κοινωνία - Αντιδράσεις για ρατσιστικό σχόλιο Ελληνίδας αθλήτριας

ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΜΑΣ - Όλοι έχουν δικαίωμα σε ατυχείς δηλώσεις κι από τη στιγμή που και η ίδια αντιλήφθηκε εγκαίρως ότι ένας αθλητής που "κουβαλάει" επάνω του το εθνόσημο δεν δικαιούται να εμπλέκεται σε πολιτικές συζητήσεις, ούτε να αναπαράγει χαμηλής ποιότητας ρατσιστικά ανέκδοτα, ας επικεντρωθούμε ξανά στα Ολυμπιακά ιδεώδη. Όσο μας επιτρέπουν οι καιροί και οι διεθνείς συνθήκες! Διαβάστε το σχετικό ρεπορτάζ...

Η Βούλα Παπαχρήστου, αθλήτρια του τριπλούν, προκαλεί με tweet δύο εικοσιτετράωρα πριν την έναρξη των Αγώνων του Λονδίνου. H Βούλα Παπαχρήστου έγραψε στον λογαριασμό της: “Με τόσους Αφρικανούς στην Ελλάδα, τουλάχιστον τα κουνούπια του Δυτικού Νείλου θα τρώνε σπιτικό φαγητό”.

Ήδη στα social media έχει ξεσπάσει θύελλα αντιδράσεων και μάλιστα είναι πολλά τα μηνύματα εκείνων που ζητούν από την ελληνική ολυμπιακή επιτροπή να μην επιτρέψει στην Παπαχρήστου να εκπροσωπήσει τη χώρα μας στους Ολυμπιακούς Αγώνες.

Η πρωταθλήτρια του τριπλούν λίγο μετά έσπευσε να απαντήσει μέσα από το λογαριασμό της: "Όλα αυτά που συνέβησαν δεν με εκφράζουν ειμαι Αθλήτρια τίποτε αλλο!!Δεν συνηθιζω να προσβαλω ποτέ κανέναν...δεν ειμαι αυτής της ιδεολογίας!" καθώς και "Ζητώ συγνώμη αν άθελα μου προσεβαλα ανθρώπους!δεν εχω καμία αναμηξει με τα πολιτικά!!!ειμαι Αθλήτρια και μονο!!".


ΠΗΓΗ: CITYPRESS
http://www.citypress.gr/index.html?action=article&article=105855

Share

0 σχόλια

Leave a Reply

SYNC BLOGS