Μετάφραση

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Αρχείο

You Are Here: Home - ΚΟΙΝΩΝΙΑ , NEWS - Κοινωνία - Στις ράγες ο ελληνικός δρόμος του μεταξιού

ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΜΑΣ - Ο παρηκμασμένος εγχώριος σιδηρόδρομος με την αναβάθμιση του δικτύου και έναν μακροπρόθεσμο εμπορικό σχεδιασμό μπορεί να μετατραπεί σε αναπτυξιακό εργαλείο ολκής. Διαβάστε το σχετικό ρεπορτάζ...

Το ενδιαφέρον Κινέζων επιχειρηματιών για αξιοποίηση της Ελλάδας ως πύλης εισόδου στην Ευρώπη, όπως διαπιστώθηκε από την κυβερνητική αποστολή στην Κίνα, μετέφερε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, κ. Θανάσης Ζηλιασκόπουλος, μιλώντας την Παρασκευή στο 11ο Συνέδριο για τη Διεθνή Διαμεταφορά και τα Logistics, που διοργάνωσε στην Αθήνα ο Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Διεθνούς Διαμεταφοράς & Επιχειρήσεων Logistics Ελλάδος (ΣΥΝΔΔΕ&L).

Όπως σημείωσε ο κ. Ζηλιασκόπουλος, ο οποίος προεδρεύει και της εθνικής επιτροπής Logistics, το θέμα της εφοδιαστικής αλυσίδας είναι ψηλά στην κυβερνητική ατζέντα και ως το τέλος χρόνου θα συνταχθεί νομοσχέδιο που θα ορίζει το κατάλληλο πλαίσιο για τη λειτουργία των logistics στην Ελλάδα. «Πρέπει να ανταποκριθούμε στην πρόκληση του λιμανιού του Πειραιά» είπε ο κ. Ζηλιασκόπουλος, σημειώνοντας ότι η ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα πρέπει να μεγαλώσει μαζί με την ανάπτυξη του λιμανιού, αφού πλέον δημιουργείται ευκαιρία δραστηριοποίησής της στην Ανατολική Ευρώπη. 

«Ξοδέψαμε χρόνο για να αναλύσουμε δυνητικές αγορές. Υπάρχουν τεράστιες δυνατότητες. Eχουμε υπολογίσει τους προορισμούς, τους οποίους μπορούμε να διεκδικήσουμε» είπε, σημειώνοντας ότι στην ενδοχώρα της Κεντρικής Ευρώπης - στην «hinterland», όπως είναι ο γερμανόφωνος τεχνικός όρος που χρησιμοποιούν οι ειδικοί - διακινούνται περί τα 3 εκατ. κοντέινερ (ισοδύναμα 20 ποδών), τα οποία μπορεί να «χτυπήσει» η εταιρεία, κερδίζοντας ένα κομμάτι της αγοράς. Πρόσθεσε, βέβαια, ότι χρειάζονται συνδέσεις με κόμβους και τερματικούς σταθμούς άλλων αγορών, όμως παρέχεται η ευκαιρία στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ για να γίνει ένας από τους κύριους «παίκτες» στη Νοτιοανατολική Ευρώπη.  (Διαβάστε περισσότερα...)

ΠΗΓΗ: ΤΟ ΒΗΜΑ
http://www.tovima.gr/society/article/?aid=513209

Share

0 σχόλια

Leave a Reply

SYNC BLOGS