ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΜΑΣ - Αποτελεί πλέον αξίωμα ότι η ανάκαμψη της Ελληνικής οικονομίας θα έρθει μέσω της ενίσχυσης των εξαγωγών και του περιορισμού του εμπορικού ελλείμματος. Όμως δεν αρκούν η φιλοδοξία και το θετικό πνεύμα των επιχειρηματιών. Χρειάζεται ουσιαστική ενίσχυση της ρευστότητας, απλοποίηση των διαδικασιών, και στοχευμένη προβολή των ξεχωριστών προϊόντων μας. Διαβάστε το σχετικό ρεπορτάζ...
Σημαντικές ανακατατάξεις στη σύνθεση του εξαγωγικού προτύπου της χώρας, τόσο ποιοτικά, όσο και γεωγραφικά, έφερε το 2011 για τις ελληνικές εξαγωγές, ειδικά σε ό,τι αφορά τα 100 πιο εξαγώγιμα ελληνικά προϊόντα και τις 100 κυριότερες αγορές.
Σημαντικές ανακατατάξεις στη σύνθεση του εξαγωγικού προτύπου της χώρας, τόσο ποιοτικά, όσο και γεωγραφικά, έφερε το 2011 για τις ελληνικές εξαγωγές, ειδικά σε ό,τι αφορά τα 100 πιο εξαγώγιμα ελληνικά προϊόντα και τις 100 κυριότερες αγορές.
Η Ιταλία αναδεικνύεται για το 2011 ο κυριότερος πελάτης των ελληνικών προϊόντων, ξεπερνώντας για δεύτερη φορά μεταπολεμικά τη Γερμανία (η πρώτη φορά ήταν το 2008). Στην τρίτη θέση στη σειρά κατάταξης ανέρχεται η Τουρκία από την 6η το 2010, υποσκελίζοντας την Κύπρο που ακολουθεί στην 4η θέση (από 3η το 2010) και τη Βουλγαρία που βρίσκεται πλέον στην 6η θέση (από 4η το 2010). (Διαβάστε περισσότερα...)
ΠΗΓΗ: ΤΑ ΝΕΑ
http://www.tanea.gr/oikonomia/article/?aid=4706027
0 σχόλια