ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΜΑΣ - Όταν σε πάνω από τις μισές Ευρωπαϊκές ο σχετικός δείκτης μειώθηκε δείχνοντας την αρνητική ψυχολογία κάποιων πολιτών για τις εξελίξεις, η βελτίωση του στην Ελλάδα μπορεί να μην σημαίνει την πλήρη ανατροπή του κλίματος, είναι όμως μια ακόμα ένδειξη σχετικής αισιοδοξίας και ελπίδας. Διαβάστε το σχετικό ρεπορτάζ...
Η καταναλωτική εμπιστοσύνη των Ελλήνων αυξήθηκε στο δεύτερο τρίμηνο του 2013, αλλά παραμένει πολύ χαμηλή, σύμφωνα με τα αποτελέσματα διεθνούς έρευνας της εταιρείας Nielsen
Η καταναλωτική εμπιστοσύνη των Ελλήνων αυξήθηκε στο δεύτερο τρίμηνο του 2013, αλλά παραμένει πολύ χαμηλή, σύμφωνα με τα αποτελέσματα διεθνούς έρευνας της εταιρείας Nielsen
Σύμφωνα με την έρευνα, που διεξήχθη τον Μάιο μεταξύ 29.000 καταναλωτών σε 58 χώρες οι οποίοι κάνουν αγορές μέσω του διαδικτύου, ο δείκτης καταναλωτικής εμπιστοσύνης στην Ελλάδα αυξήθηκε κατά 7 μονάδες - η μεγαλύτερη αύξηση διεθνώς μαζί με την Κολομβία και το Πακιστάν - και έφθασε τις 47 μονάδες, επίδοση που είναι η πέμπτη χαμηλότερη στην Ευρώπη μετά την Πορτογαλία (33 μονάδες), την Ιταλία και την Ουγγαρία (41 μονάδες) και την Κροατία (45 μονάδες). \
Η εμπιστοσύνη μειώθηκε σε 14 από τις 29 ευρωπαϊκές αγορές, καθώς οι μειώσεις στους κρατικούς προϋπολογισμούς, οι αυξήσεις φόρων και η υψηλή ανεργία συνέχισαν να βαραίνουν τα ευρωπαϊκά νοικοκυριά. (Διαβάστε περισσότερα...)
ΠΗΓΗ: ΕΘΝΟΣ
http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=22770&subid=2&pubid=63862670
0 σχόλια