ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΜΑΣ - Το ερώτημα αν η Τρόικα είχε αποδεχτεί μια Ευρωπαϊκού τύπου λύση με πληθυσμιακά κριτήρια και για περιβαλλοντικούς λόγους, όπως διατείνονταν ο Ρέππας, παραμένει αναπάντητο.Αν αποδειχτεί ότι κάτι τέτοιο ίσχυε Ραγκούσης - Παπανδρέου θα οφείλουν μια τεράστια εξήγηση για την κοινωνική αναστάτωση που δημιούργησαν. Διαβάστε το σχετικό ρεπορτάζ...
Στην πιο ταραγμένη περίοδο για τον κλάδο των μεταφορών και των μεγάλων υποδομών της χώρας, αναλαμβάνει τα πρώτα του υπουργικά καθήκοντα ο κ. Μάκης Βορίδης.
Η επιλογή του ΛΑΟΣ να τοποθετήσει σε ένα μνημονιακό υπουργείο ένα στέλεχος πρώτης γραμμής του κομματικού του σωλήνα, το φέρνει αντιμέτωπο με μεγάλες κυβερνητικές ευθύνες, σε ένα τομέα που τον τελευταίο 1,5 χρόνο αποτελεί ηλεκτρική καρέκλα.
Δεν είναι μόνο το άνοιγμα των κλειστών επαγγελμάτων που άνοιξε μεγάλες πληγές η σκληρή πολιτική Ραγκούση στην απελευθέρωση των ταξί. Έντονα συγκρουσιακό κλίμα πυροδοτεί η σθεναρή αντίδραση των εργαζομένων στον σφυροκοπημένο κλάδο των αστικών συγκοινωνιών (ΟΑΣΑ, ΟΣΥ και ΣΤΑΣΥ) και του σιδηροδρόμου εξαιτίας του μέτρου της εργασιακής εφεδρείας που οδήγησε σε πολυήμερες απεργειακές κινητοποιήσιες το προηγούμενο διάστημα και η πλήρης απελευθέρωση της αγοράς των φορτηγών και βυτιοφόρων δημόσιας χρήσης, που ο κ. Ραγκούσης σχεδίαζε να «ξεβολέψει» από τις μεταβατικές διατάξεις Ρέππα. (Διαβάστε περισσότερα...)
ΠΗΓΗ: ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ
http://www.protothema.gr/greece/article/?aid=159002
Στην πιο ταραγμένη περίοδο για τον κλάδο των μεταφορών και των μεγάλων υποδομών της χώρας, αναλαμβάνει τα πρώτα του υπουργικά καθήκοντα ο κ. Μάκης Βορίδης.
Η επιλογή του ΛΑΟΣ να τοποθετήσει σε ένα μνημονιακό υπουργείο ένα στέλεχος πρώτης γραμμής του κομματικού του σωλήνα, το φέρνει αντιμέτωπο με μεγάλες κυβερνητικές ευθύνες, σε ένα τομέα που τον τελευταίο 1,5 χρόνο αποτελεί ηλεκτρική καρέκλα.
Δεν είναι μόνο το άνοιγμα των κλειστών επαγγελμάτων που άνοιξε μεγάλες πληγές η σκληρή πολιτική Ραγκούση στην απελευθέρωση των ταξί. Έντονα συγκρουσιακό κλίμα πυροδοτεί η σθεναρή αντίδραση των εργαζομένων στον σφυροκοπημένο κλάδο των αστικών συγκοινωνιών (ΟΑΣΑ, ΟΣΥ και ΣΤΑΣΥ) και του σιδηροδρόμου εξαιτίας του μέτρου της εργασιακής εφεδρείας που οδήγησε σε πολυήμερες απεργειακές κινητοποιήσιες το προηγούμενο διάστημα και η πλήρης απελευθέρωση της αγοράς των φορτηγών και βυτιοφόρων δημόσιας χρήσης, που ο κ. Ραγκούσης σχεδίαζε να «ξεβολέψει» από τις μεταβατικές διατάξεις Ρέππα. (Διαβάστε περισσότερα...)
ΠΗΓΗ: ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ
http://www.protothema.gr/greece/article/?aid=159002
0 σχόλια