ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΜΑΣ - Αυτή την εξυγίανση του ΟΣΕ είχαν υπόψη τους; Γιατί αν έχουμε φτάσει στο σημείο της αδιαφορίας για το ατιμώρητο πλιάτσικο, τότε οι προοπτικές για την αναδιοργάνωση της εταιρίας ώστε να ιδιωτικοποιηθεί υπό τους καλύτερους δυνατούς όρους είναι μάλλον θολές. Εκτός κι αν κάποιοι προτιμούν να δοθεί η εταιρεία με αυτή την εικόνα σε όσο πιο εξευτελιστικό τίμημα γίνεται! Διαβάστε το σχετικό ρεπορτάζ...
Στο έλεος των πλιατσικολόγων που έχουν συγκροτήσει ομάδες κρούσης και κλέβουν συστηματικά σιδηροτροχιές, καλώδια χαλκού, βαγόνια, ακόμα και ολόκληρες ντιζελάμαξες (!) βρίσκεται πλέον το δίκτυο του ΟΣΕ, που παραμένει ανενεργό μετά την εφαρμογή του νόμου για την εξυγίανση - αναδιάρθρωση του ομίλου.
Μόνο οι δολιοφθορές για την κλοπή καλωδίων χαλκού στο δίκτυο του Οργανισμού εκτιμάται ότι τα τελευταία 2 χρόνια έχουν στοιχίσει συνολικά πάνω από 12 εκατ. ευρώ!
Τους τελευταίους 6-8 μήνες, λόγω της αναστολής πολλών δρομολογίων και της εγκατάλειψης του δικτύου, οι κλοπές πάσης φύσεως σιδηροδρομικού υλικού είναι πολύ συχνές σε όλο το δίκτυο της Πελοποννήσου και στη Μακεδονία.
Όπως εξηγούν στελέχη του ΟΣΕ, οι κλοπές γίνονται από οργανωμένα κυκλώματα, στα οποία μετέχουν και νόμιμες επιχειρήσεις χυτηρίων χαλκού - σιδήρου! Οι αλλοδαποί και οι Αθίγγανοι, εξηγούν τα στελέχη του ΟΣΕ, χρησιμοποιούνται από τις επιχειρήσεις αυτές για να κάνουν τη «βρώμικη δουλειά», που είναι η κλοπή των υλικών. Για κάθε κιλό σιδήρου τούς δίνουν 10-12 λεπτά του ευρώ, ενώ οι ίδιες οι επιχειρήσεις κερδίζουν έως και 1 ευρώ το κιλό! (Διαβάστε περισσότερα...)
ΠΗΓΗ: ΤΑ ΝΕΑ
http://www.tanea.gr/ellada/article/?aid=4657736
Στο έλεος των πλιατσικολόγων που έχουν συγκροτήσει ομάδες κρούσης και κλέβουν συστηματικά σιδηροτροχιές, καλώδια χαλκού, βαγόνια, ακόμα και ολόκληρες ντιζελάμαξες (!) βρίσκεται πλέον το δίκτυο του ΟΣΕ, που παραμένει ανενεργό μετά την εφαρμογή του νόμου για την εξυγίανση - αναδιάρθρωση του ομίλου.
Μόνο οι δολιοφθορές για την κλοπή καλωδίων χαλκού στο δίκτυο του Οργανισμού εκτιμάται ότι τα τελευταία 2 χρόνια έχουν στοιχίσει συνολικά πάνω από 12 εκατ. ευρώ!
Τους τελευταίους 6-8 μήνες, λόγω της αναστολής πολλών δρομολογίων και της εγκατάλειψης του δικτύου, οι κλοπές πάσης φύσεως σιδηροδρομικού υλικού είναι πολύ συχνές σε όλο το δίκτυο της Πελοποννήσου και στη Μακεδονία.
Όπως εξηγούν στελέχη του ΟΣΕ, οι κλοπές γίνονται από οργανωμένα κυκλώματα, στα οποία μετέχουν και νόμιμες επιχειρήσεις χυτηρίων χαλκού - σιδήρου! Οι αλλοδαποί και οι Αθίγγανοι, εξηγούν τα στελέχη του ΟΣΕ, χρησιμοποιούνται από τις επιχειρήσεις αυτές για να κάνουν τη «βρώμικη δουλειά», που είναι η κλοπή των υλικών. Για κάθε κιλό σιδήρου τούς δίνουν 10-12 λεπτά του ευρώ, ενώ οι ίδιες οι επιχειρήσεις κερδίζουν έως και 1 ευρώ το κιλό! (Διαβάστε περισσότερα...)
ΠΗΓΗ: ΤΑ ΝΕΑ
http://www.tanea.gr/ellada/article/?aid=4657736
0 σχόλια